این روزها شرایط زندگی شهری استرس زیادی به همراه دارد. ترافیک‌های طولانی مدت، آلودگی‌ها، فشار اقتصادی و مالی، شرایط کاری و خیلی موارد دیگر باعث می‌شود تا زندگی پر تنشی داشته باشیم. اگر هفته‌ای شلوغ و پر کار داشته‌اید، بهتر است آخر هفته‌ها به آرامش فکر و ریلکس کنید. با ما همراه باشید تا در این مطلب کتاب‌هایی را به شما معرفی کنیم تا با مطالعه آن‌ها و به کار بردن راه‌کارهای موجود در آن آخر هفته‌ای آرام و شاد داشته باشید.

تن آرامی یا ریلکسیشن

کتاب برای ریلکسیشن

استرس‌‌های روزمره دنیای پرشتاب امروز با تأثیرات منفی خود بر انسان باعث ایجاد بیماری‌های مختلف در او می‌شوند و به همین خاطر درصد قابل توجهی از مراجعات به پزشکان به علت بیماری‌های ناشی از استرس است. استرس طولانی‌مدت با ضعیف کردن سیستم ایمنی بدن، منجر به اختلالات عملکردی ارگان‌ها و سیستم‌های مختلف بدن می‌شود.  خوشبختانه استرس و آثار مخرب آن را می‌توان توسط انجام برخی از تمرین‌ها نظیر تکنیک آرمیدگی عضلانی تا حد قابل قبولی کاهش داد.

تکنیک آرمیدگی عضلانی، واکنشی متضاد با استرس در بدن تولید می‌کند و موجب کاهش ضربان قلب، عمیق‌تر شدن تنفس، کاهش فشار خون، بهبود جریان خون و رفع گرفتگی عضلانی می‌شود و بدن به حالت طبیعی خود باز می‌گردد. این تمرین همچنین به ترمیم و استراحت مؤثر ذهنی و جسمی منجر می‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم برای انجام تمرین، به صورت فردی یا همراه اعضای خانواده، در آغاز روز یا زمان مناسب دیگری نظیر عصر در بازگشت به منزل از محیط کار و یا شب هنگام پیش از خواب، در حالی که لباسی راحت پوشیده‌اید، روی تخت، زمین یا یک مبل راحتی دراز بکشید و دست‌ها را در کنارتان قرار دهید. سپس چشم ها را ببندید و به مدت نیم ساعت به توصیه‌های ارائه شده در این کتاب صوتی تن آرامی یا ریلکسیشن گوش بسپارید و ذهن و بدن خود را آرام و سالم سازید. با این کار می‌توانید به آرامش، سلامت، تعادل و خوشبختی برسید.دانلود کتاب از فیدیبو

مغزتان را رام کنید

کتاب برای ریلکسیشن

هدف راه‌کارهای کتاب مغزتان را رام کنید کسب آرامش است. امیدواریم که چنین شود. مطمئن باشید که با به کارگیری مستمر این تمرین‌ها به آرامش خواهید رسید. مهم پیگیری و پشتکار است.

ترس، ترس را جذب می کند، نفرت، نفرت را، و آرامش و صلح نیز آرامش و صلح را. ساختار وجودی کسی که در آرامش به سرمی‌برد، چیست؟ چنین افرادی از دروغ، افکار منفی، و ترس و نگرانی دوری می‌کنند. در ذهن آن‌ها چنین چیزی وجود ندارد: نکند این کارم به نتیجه نرسد! خیلی‌ها دلشان می‌خواهد که آرامش را در زندگی‌شان احساس کنند، اما تمایلی به رها کردن شیوه‌ی قبلی زندگی‌شان ندارند. خیلی‌ها هم هیجان و خطر کردن و به هم زدن آرامش ظاهری را دوست ندارند. بله، آرامش ظاهری، نه آرامش واقعی. همچنان به روش قبلی، به زندگی‌شان ادامه می‌دهند. روش‌هایی مثل خشم، ترس، نگرانی، نفرت، افکار منفی، و… شاید هم نگران این هستند که اگر عوض شوند، دیگران به آن‌ها احترام نخواهند گذاشت. به روش‌هایی ادامه می‌دهند که می‌دانند، اشتباه است. آرامش را دوست دارند، اما جرات تغییر ندارند. این کتاب کمک بزرگی به این افراد می‌کند.دانلود کتاب از فیدیبو

این کتاب شما را آرام می‌کند

کتاب برای ریلکسیشن

ما در دوران متغیری زندگی می‌کنیم و گاه زندگی ممکن است دشوار شود. مجبوریم برای مقابله و کنار آمدن با فشارهایی که در زیر آن‌ها زندگی می‌کنیم تلاش کنیم. گاهی این فشارها از بیرون سرچشمه می‌گیرند، اما بیشتر منشأ درونی دارند. همراه با داشتن گزینه‌های بیشتر، مسئولیت بیشتری پیدا می‌کنیم و گاهی این مسئولیت بیشتر زمینه‌ساز استرس، نارضایتی و تردید به خویشتن می‌شود. به ندرت کسانی را می‌یابید. که احساس کنند در کار، در روابط و در زندگی به طور کامل وضع عالی و بی‌کم‌وکاست دارند.

این کتاب شما را رام می‌کند، به شما کمک می‌کنند تا بدانید و درک کنید که چرا این‌گونه احساس و چرا این‌گونه رفتار می‌کنید. این کتاب ابزاری در اختیار شما می‌گذارد تا تغییرات مثبتی در زندگی خود به وجود آورید.دانلود کتاب از فیدیبو

برچسب‌ها
  • برجتشاپ
  • اردیبهشت 20, 1398
  • 283 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!